1402-09-04 10:55
346
0
87590
رزمایشی برای خدمت برگزار شد؛

اصناف گلستان پیشقراولان جنگ اقتصادی

اصناف بسیجی گلستان از نخستین روز روز انقلاب پای کار بودند و در سنگر اقتصادی برای توسعه و رونق اقتصادی کشور تلاش کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اصناف بسیجی گلستان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پای کار بودند و در سنگر اقتصادی برای توسعه و رونق اقتصادی کشور تلاش کردند.

به مناسبت هفته بسیج رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور برگزار می‌شود و این موضوع بهانه‌ای شد تا  توسط یکصد هزار گروه جهادی بسیج اصناف اجرا شود و در گلستان نیز این رزمایش منشاء اثر برخی از اقدامات شد.

حسن‌پور در مراسم آغاز رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور توسط هزار گروه جهادی بسیج اصناف گفت: پیشرفت کشور فقط با حرکت جهادی و مردمی شتاب می‌گیرد.

وی افزود: هزار گروه جهادی تخصصی در رده های بسیج اصناف توسط اتحادیه‌ها، صنوف گوناگون، کسبه و بازاریان عزیز شکل گرفته و در طول سال با حضور در مناطق روستایی و حاشیه شهرها به ارائه خدمات به مردم شریف ایران می پردازند.
 
این گروه‌ها در قالب کاروان جهادی و با تخصص‌های متنوع از جمله تعمیرکاران لوازم خانگی، برقکاران، شیشه بران، جوشکاران، آرایشگران، تعمیرکاران دوچرخه و لوازم برقی، کارآفرینان بویژه در مشاغل خانگی و صنایع دستی و ... در مناطق مورد نظر حضور یافته و به خدمت مشغول می‌شوند.

این کار نمونه‌ای موفق از مشارکت واقعی مردم در رفع نیاز همنوعان خود در اقصی نقاط کشور است که همه بار مالی و تدارکاتی آن به دوش خود اصناف و بازاریان متدین و خیرین است.

در خلال حضور گروه‌های جهادی اتفاقات دیگری از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج  جوانان، تقدیم کمک‌های مومنانه نیز رقم می‌خورد و برنامه‌های شاد نیز برای کودکان تدارک دیده می‌شود، همچنین پزشک نیز همراه برخی گروه‌ها برای معاینه و معالجه مردم نیز حضور دارد.

وی گفت: در هفته بسیج امسال که به شعار «بسیج امید ملت ایران» مزین شده  هزار گروه جهادی بسیج اصناف از امروز در هزار نقطه کشور حضور یافته و تا پایان هفته بسیج یکصد هزار خدمت به مردم شریف ایران ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.